England nästa!

Det har varit himla tomt här i veckan märker jag.. Veckan som jag trodde skulle kännas som ett år lång, var faktiskt snarare en dag. Har haft så himla mycket att göra. Deadlines, packa, plugga, fixa och leva..

Jag har börjat få lite resfeber, jag åker nämligen till England imorgon. Ett par resor ensam, vilket känns lite sisådär.. Jag är nog mer nervös för det än för vad jag egentligen ska göra i England. Hur som helst vet jag inte om ni kommer att höra av mig förrän när jag kommer hem på torsdag. Högsta prioritet är inte direkt att skriva i min blogg, speciellt då jag, som ni kanske märker, inte verkar vara så jättetaggad på att göra det. Men jag har i alla fall tillgång till dator, och mina närmaste vänner lär troligtvis få lite uppdateringar från mig så att ni vet att allting har fungerat som det ska :)



ha ett fint lov allihop, och glad påsk på er :)


Kommentarer
Postat av: Lina

HA SÅ ROLIGT PETRAAAAAAA!!!!!!!! :D:D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback