'Cause it ain't over, it ain't over..

Här är det ju jävligt öde. Men det blir så när man inte har något liv. Jag sitter seriöst och pluggar jämt, och gör jag inte det så sitter jag och tänker på det och är lite lätt förlamad för att jag är så stressad. Fyfan vad mycket vi har att göra just nu. Jag har i alla fall betat av ångest nr 1, historiaprovet! Dessutom fick jag reda på att jag fick MVG på talet i nationella, vilket känns grymt bra. Dock har jag fortfarande skriftliga kvar, som är imorgon. Jag har bunkrat upp med godis, mackor och festis så det ska nog bli helt okej.

Fan vad tråkig jag är. Plugget tar till och med upp bloggen. Bajs på skolan.

Min födelsedag var jättefin. Alldeles lagom. Vi gick omkring, åt god mat, bowlade och fikade. Tack tjejer.. Ni är fantastiskaaaaaaaaaaaaa :) Vill bara krama om er. Tack för alla gratulationer föresten!








Kommentarer
Postat av: Lina

I'm so Happy med Salem kom upp precis när jag började läsa detta inlägg. Det är en så glad och trallig låt och passar till ballongerna :) laaaalalala

Lyssna på den, tänk att den handlar om skolan som SNART är slut :):)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback