Spotify



Spotify har ju fixat så att man kan se sin egen toplista, alltså vilka låtar som man har spelat mest. Jag kan ju helt klart säga att deras funktion inte funkar sådär jättebra ännu. Nog för att jag diggade Emma-Lee i början, men inte fasen är den först på listan!? Jag har ju superdrogat Anberlin på senaste tiden, inte en chans att jag har spelat Johan Palm mer än dem. Det är ju lite småpinsamt faktiskt. Resten av låtarna har jag väl också lyssnat på, men det var ju jättelänge sen. Tur att man har LastFM...


..som mäter lite bättre...


Kommentarer
Postat av: maria

jag kan inte få upp topplista över mina mest spelade låtar, utan bara över spotifys tror jag :P

Postat av: malin

ehm.. då ska du se min! på 1 plats ligger Milow (?, 6 plats så ligger halo(?!?!?!?!?!?).. Jag har den inte ens på min lista och dessutom hatar den.. min är inte det jag lyssnar på iallafall! XD

2009-09-25 @ 16:37:33
URL: http://molgam.blogg.se/
Postat av: maria

okej... då stämmer den verkligen inte :D

2009-09-25 @ 17:40:21
Postat av: Anonym

de är dem låtar man har spelat flest gånger som ska ligga där :p fast är ju fel ibland..

2009-09-25 @ 17:52:12
Postat av: Petra

anonym: Ja, det var ju just det jag skrev om? Att det jag lyssnar på mest absolut inte fanns på den listan.

2009-09-25 @ 18:47:01
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär! Har ni bra väder hos dig?^^

Här i luleå har vi det molnigt.

2009-09-26 @ 17:31:56
URL: http://haidis.se/
Postat av: Wahlman

erkänn bara petra, du lyssnar på johan palm varje dag...

2009-09-26 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback