HELG

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah" *sträcker ut armarna och gosar ner mig i sängen*
Äntligen helg. För ja, jag har haft helg sedan strax efter elva idag. Inte illa. Jag kilade hem och sedan drog jag till gymmet. Oj, det var länge sedan. Måste säga att för att ha haft en så långt uppehåll, så gick det faktiskt prima ballerina.

Jag hårar som en jävla hund föresten. Jag fattar inte att jag inte är flintskallig än, så mycket hår som jag lämnar efter mig varje dag. Jag skulle inte vara någon bra mördare, jag skulle lämna bevis precis överallt. Fast tja, det kan ni ju ta som något bra. Jag kommer inte ens försöka mörda er.

Imorgon är det Håkan. Alltså. Jag ska ge honom en chans. Är fortfarande lite småtveksam till den pojken. Men några låtar är ju svängiga. Jag är mest tveksam på hur jag ska överleva 4 timmars väntan, för att Malin vill ha någorlunda platser! Hmpf... Det blir nog asbra.

Kommentarer
Postat av: L

jag tappar också allt hår just nu. Creapy.

Tror det är klippdax

2009-09-04 @ 16:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback