Håkis



Hur var det igår då? Förvånadsvärt bra måste jag säga. Håkan är som sagt inte en av mina favoritartister, och jag har alltid haft lite svårt för honom. Det är nu på senaste tiden som jag börjat acceptera honom. Försöka förstå vad som är bra med honom, trots att han inte kan sjunga. Och vissa av hans låtar är ju otroligt charmiga. Och igår var det riktigt bra. Alla var så extremt taggade, och något som jag tycker är extra roligt är när killar är taggade. När killar sjunger med till låtar, skriker och tjoar. Då blir man glad. Och så var det igår. Och det blev mycket skuttande, sjungande och skrikande för mig med. Malin, Lina, Vendela och Stina var ett himla fint sällskap också. Nej, jag tycker om Håkan. Man liksom glömde bort att han sjöng dåligt när han sjöng live.


Kommentarer
Postat av: Lina

Du glömde bort det för att du aldrig tänkte på det eftersom han inte sjöng dåligt :) erkänn!

Inte live i alla fall. Han var gullig när han pratade om sina drömmar och att alla försökt trycka ner honom för att han "sjuner dåligt". Jag tyckte synd om honom, men sen blev man glad när han berättade att han aldrig slutat ändå :)

2009-09-05 @ 12:01:12
Postat av: [SOFIA - FOTO&DESIGN]

Åh, så fin blogg!

Följa varann med bloglovin? :)

Postat av: vevev

hihih mysigt var det!! o ja upptäckte att vi har lagt upp samma bild på honom oxå :P <3

2009-09-06 @ 20:45:35
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback