Genomskinligt grå...

Vart har jag försvunnit? Jag bara känner hur allting som är jag sakta tynar bort. Jag måste börja fotografera igen. Jag måste hitta inspiration, jag måste börja kämpa igen. Inte hålla mig inomhus, jag måste ut. Jag försvinner. Jag vet inte vad jag gör nuförtiden, jag bara är. När jag blir frisk måste jag ta tag i saker och ting. Jag måste börja träna, även om jag verkligen inte har någon lust just nu. Jag måste ut och fotografera, det är ju för i helvete någonting jag älskar. Varför gör jag det inte mer? Varför har jag inte utnyttjat ljuset som har funnits här hela sommaren? Snart kommer vintern, då ljuset är borta innan man ens har kommit hem från skolan. Skärpning.

Jag måste börja leva livet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback