Det där med att tömma papperskorgen också



Tänk att jag verkligen ALLTID glömmer att tömma papperskorgen. Är det någon som kommer ihåg det egentligen? Jag är ju liksom rätt inställd på att när jag trycker på radera så raderar jag någonting, inte fasen tänker jag på att jag ska radera det en gång till på ett annat ställe. Och när jag väl kommer ihåg det, känner det inte lite tråkigt att tömma papperskorgen då? Då försvinner ju alltid verkligen helt och hållet.

Nä, nu ska jag kika igenom vad jag kan hitta i papperskorgen. Och sen ska jag förmodligen tömma det, det är dags. Tror inte att jag har rensat en enda gång sedan jag fick den här datorn för mer än ett år sedan.

Kommer ni ihåg att tömma papperskorgen?


Kommentarer
Postat av: wahlman

ajsing bajsing lilla katt, du får ont i magen. Inte hitta på nåt bus, spring till farmors huuus!

2009-09-23 @ 18:04:10
Postat av: malin

XD

Jag kan inte ha något alls i papperskorgen.. måste tömma den varje gång jag raderar något annars mår jag dåligt :O brukar också radera andras när jag ser att de har något i eller kommentera det.. fett störande! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback