Ben & Jerrys


Malin till vänster, min till höger. Och ja, jag har ett par orangea ögon på min hand.

Vet ni vad jag och Malin gjorde idag? Tja, ni kan förmodligen lista ut det när ni ser bilden. I alla fall så knallade hon och jag iväg till Ben & Jerry caféet i Gamla stan, det var ju faktiskt dags att testa. Båda jag och Malin beställde Cookie Sundae, men med olika smaker på glassen. Dyrt? Svar ja, 65 spänn fick jag punga ut. Men man lever bara en gång, och jag skulle ändå testat det förr eller senare. Värt det? Njae. Alltså, det var ljuvligt. Men för att kosta 65 kronor var det rätt snålt med glass. Men, det är ändå lite lyx. Två smaker, lite kakor, grädde, chokladsås och hemmagjord våffla. Okej då, det är kanske värt det. Jävligt onyttigt är det förmodligen också.
Men det skiter vi fan i.


Kommentarer
Postat av: Emma

åååh va gott! :D

Postat av: Tobias

Gud så gott :D

2009-09-03 @ 18:54:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mijou

Giv mig en av glassarna nu... :))

2009-09-03 @ 20:10:58
URL: http://www.mijou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback