Kom igen nu, låt mig få känna mig duktig

Okej.. Nu tycker jag att vi allihop ställer oss upp, höjer våra händer i bröstkorgs-höjd och för händerna samman i en klapp. Sedan en till klapp, och sedan en till, följd av en till. Tills vi får igång en riktigt vacker applåd. Vet ni varför?

JAG LÄSTE UT DEN DÄR SATANS BOKJÄVELN!
Okej okej, det var en bra bok. Men fasen alltså, engelskaböcker är inte att leka med. Jag är verkligen extremt seg på att läsa dem, jag blir så trött och ofokuserad efter ett tag.

Nu? Inte göra ett jävla skit, njuta av att boken är utläst. Imorgon? Knalla till skolan och förmodligen få en hel del plugg överstökat. Dessutom har jag ju en annan bok att läsa, en tråkig bok på svenska. Aaaaaaah...sweet.

Kommentarer
Postat av: malin

haha min vart den vackraste någonsin! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback