Hej hopp...

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har varit på promenad i skogen. Oj vad jag borde vara ute i den friska luften mer känner jag. Men man är ju alltid sjukt otaggad på det. Jag gick i alla fall på långpromenad med pappa, min syster och hennes hund. Rätt skönt. Jag umgås så sällan med min familj nuförtiden, känns mest som om vi tjaffsar med varandra. Men jag tror faktiskt att jag har skärpt mig lite nu.

Vi hittade i alla fall sjukt mycket trattkantareller, och vet ni? Jag smakade. Och jag kan ju konstatera att stekta kantareller luktar så mycket godare än det smakar. Lukten är underbar, smaken är... inte lika bra. Nåja, jag smakade.

Mitt humör är inte på topp.. Men.. Jag lever. Hur mår ni?


från den tiden då jag var cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback