Söndagsplugg

Aaaaaah... Sweet pluggdag. För det är ju just vad söndag brukar innebära, plugg. Fasen alltså, jag har typ en hel bok att läsa ut idag. Bra Petra, bra. Jävligt smidigt. Men nä, jag är inte bitter. Jag ska börja läsa nu, så får vi se hur långt jag hinner. Är faktiskt lite småsugen på att läsa, hur konstigt är inte det egentligen? Här har jag en trist bok framför mig, och jag är faktiskt sugen på att öppna den och börja läsa. Jag ska ta vara på stunden tänkte jag. Time to read Wuthering heights! Tjoho.

Föresten, är inte längtan typ den jobbigaste känslan som finns? Det går liksom inte att ta på, den bara är där. Jag har en längtan som är så långt bort. Jag önskar att jag var Gud, då skulle allting bli asbra.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback