P3 live

Igår var det P3 live igen. Med Amanda Jenssen och Mustasch den här gången. Heeeeeeeelt knas måste jag säga att det var. Konstig kombination också, Amanda är liksom en lite halvjazzig brud och Mustasch är ett lite halvgubbigt hårdrocksband. Trots det var det faktiskt väldigt underhållande. För er som inte visste det så kan jag meddela att Mustasch frontman är jävligt rolig, men deras musik är inte den bästa tycker jag. Bra live, mindre bra inspelad om man säger så.

Sen har jag lite svårt att veta hur jag ska bete mig på konserter. Vissa dansar man ju på, det är en självklarhet att man skuttar runt och sjunger med. Men hårdrockskonserter? Heavy metal? Hmm..jag vet inte. Jag kan ju inte direkt tänka mig att jag skulle ställa mig upp, headbanga och lira ett riff på min luftgitarr liksom. Det är inte riktigt mig. Jag skulle bara känna mig löjlig. Men å andra sidan, skulle varenda kotte göra så förutom jag skulle jag förmodligen känna mig ännu löjligare. Nä, jag får fundera lite på det där. Det var ju förmodligen inte min sista konsert om man säger så.



Luftgitarr enligt google.


Kommentarer
Postat av: Lina

orka att vi typ hade skrivit samma sak :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback