Stress!

Fasen vad trött jag är.
Idag jobbade jag på medeltidsdagarna igen, i åtta timmar. På grund av det fina vädret kom typ halva Tyresös befolkning dit, och ALLA skulle ha glass, kaffe och bakverk. Inte coolt med en lång kö och en trög matteskalle. Det var riktigt stressigt där ett tag. Kaffe och smörgåsar gick som smör i solsken och alla var verkligen helt förvånade över att vi inte hade varenda glass som finns på glassskylten. Det har ju för fan inte ens ICA.

Mötte rätt många halvgriniga människor som inte förstod att jag inte har sjuttio armar och att inte mina kollegor där inne kunde göra 3 mackor på 4 sekunder bara för att just de var sugna på det. När det bara var några timmar kvar kom det fram en tjej och beställde te, hon log och sa "Det är bara några timmar kvar nu, du klarar det tjejen!". Jag ville bara krama henne! Äntligen en trevlig själ som verkligen förstod min situation, det var inte klokt vad stressigt det var ett tag.

Vet ni vad jag ogillar så sjukt äckligt starkt just nu? Idrott & Hälsa A. Den kursen är så otroligt jävla kass. 115 instuderingsfrågor, prov på tisdag. Vi har inga svar på frågorna, så först och främst måste vi hitta dem och sedan lära oss dem. Jag började för tio minuter. Känner mig duktig, väldigt duktig.


Jag önskar jag tog allting lika chill som den här nyckelpigan...

Kommentarer
Postat av: malin

Sjukt söt och fin bild! :D



bilda klubb angående idrotten -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback