New Generation


Malins bild, jag och Lina är de två huvudena närmast till vänster


Gårdagen var helt sjukt underbart fantastiskt stört kul. Jag har aldrig dansat så mycket i hela mitt liv, Sugarplum Fairy var helt stört bra och jag skrek, dansade, sjöng, hoppade, klappade, svettades, skrattade non stop i en timme. De tidigare banden var faktiskt ingen höjdare, ett band var himla coolt så de ska jag kolla upp men resten lät i princip likadant. Molotov Jive var himla bra också, men Sugarplum var grymma. Jag, Lina, Malin, Vendela, Stina och några till som jag inte lyckades höra namnen på stod rätt långt bak och dansade hela tiden. Åh, vad fint det var. Jag var så glad.
Jag älskar konserter.

Tusen tack till Lina, Malin och Vendela som jag var med hela dagen, en stor fet kram till Vendela som gav mig sin Sugarplum-tröja. Och ett stort SKRIK till New Generation som var bäst.

:D

Kommentarer
Postat av: Tobias

Du kan få låna den :D kul att ses!

Postat av: Lina

GRRRRRRRRRRRRYMT!

:D :D :D :D



OCH CARL HADE POTTFRILLA!!!!!

2009-05-10 @ 18:52:35
URL: http://pottfrilla.blogg.se/
Postat av: an

ååh jag älskar in header! :D:D

2009-05-10 @ 20:21:20
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback