New Generation Festival!

Oj vilken seg morgon. Eller tja, jag har varit sjukt seg på att fixa i ordning mig. Nu är jag i alla fall i princip klar, och jag har lyckats städa lite av rummet och välja ut ett golv till mitt nya rum också! Snart kommer Malin, och sen åker vi in till New Generation Festival. Det ska bli kuuuuuuul! Försöker att få mig taggad, just nu känner jag faktiskt ingenting. Men det kommer nog tror jag :) Dessutom har jag lärt mig att det blir roligare om man inte har så höga förväntningar. Jag har ingen aning om hur det kommer fungera där, så jag har helt enkelt inga förväntningar alls.



Vi hörs imorgon/inatt!

Kommentarer
Postat av: lalalala

NEW GENERATIOOON!

DANSAAAAAAAAAAAAA

wiiiie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback