Måndag

Idag var det tydligen något fel på larmet i skolan vilket tydligen gjorde att vi var lediga idag, den informationen lyckades jag få när jag sprang till bussen. Tur att jag fick reda på det innan jag var på bussen. Jag hade ju fetingväskan Orvar med mig (eftersom Patrick insisterade att vi skulle få en gigantisk kamera att filma med). Jag knallade i alla fall hem igen, försökte plugga och försökte söka jobb. Det går lite halvbra måste jag erkänna. Jag är sent ute med jobbsökandet, och dessutom är jag för liten och har för lite erfarenhet för de flesta.

På eftermiddagen träffade jag Ozzy inne i stan. Det var snart ett år sedan jag såg honom sist, så det var verkligen kul att se honom. Vi gick omkring, pratade och köpte glass. Konstigt egentligen att vi inte har setts på typ ett år och allting känns ändå som vanligt. Men det kan väl ha att göra med att vi har känt varandra i 11 år.

Jag hade en ful-dag idag föresten, det är ju inte sådär jättekul.

Kommentarer
Postat av: Anna

svar: Det skulle stå 1 Mars inte första 1 April, litet misstag :-)

Postat av: Anna

Fortsättning: nu skulle det stå 1 April, inte första 1 April. Nej nu är jag trött! Godnatt, <3

2009-05-04 @ 22:55:51
URL: http://annizh.blogg.se/
Postat av: Anna

varför kommer inte min kommentarer upp ? :O

2009-05-04 @ 22:56:42
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback