Klintenfest


adam och jag, snygga

Idag var det Klintenfest. Alltså, en liten återsamling på mitt gamla dagis tillsammans med alla som har gått där - precis som vi har varje år. Samma visa varje år: Lekar, grillkorv, bål med äpplen, päronsplitt, popcorn, vänner, kramar. Ganska mysigt faktiskt. Problemet är när det är lekar, och vi delas upp i lag och jag lyckas alltid hamna själv med småbarnen. Jag är kass på att ta hand om barn. Jag vill hemskt gärna bli bättre på det, men jag tycker det är jättesvårt eftersom jag inte har någon som är yngre än mig(förutom Adam då, och han behöver ju daddas lite ibland..). Jag får väl bara hålla tummarna på att någon i min närhet skaffar barn snart, jag måste ju fasen bli lite mammig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback