Helgen

Det var ett tag sedan som jag skrev nu. Helgen har varit rätt fullproppad, och jag måste säga att det känns underbart att bara vara själv nu faktiskt. Inte för att jag tycker att det har varit tråkigt eller jobbigt de här dagarna, men jag har varit så sjukt trött hela veckan att jag behöver vila lite. Hur som helst har jag hunnit med många timmars filmande med Malin, Emma och Patrick, till rörlig bild alltså. Malin sov här inatt, vi låg och pratade, kollade på film, åt ben n' jerrys, åt middag... På dagen igår var vi dessutom och såg Florence Valentin i Kungsträdgården, sjukt coola är de. Även om jag inte är ett dugg politiskt engagerad eller intresserad, så är de faktiskt himla bra. Däremot lyssnar jag inte på deras texter, som jag brukar göra.

Nu ligger jag och kikar på Robinson. Inte särskilt spännande när man inte har följt det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback