Äntligen "helg"

Min dag har bestått av:

* Alldeles för lite sömn.
* Åka buss full med barn, men Anders bror är söt.
* Tandläkartid, fasen vad ont det gör när de tar kort!
* Storyboard-ritande inför sista filmen.
* Jobb i 5 timmar.
* Äta tårta eftersom en på jobbet fyllde år.
* Åka hem. 
 
Och nu ska jag kila hem till Adam för att grilla. Imorgon blir det jobb 08.00, kul! Känner att det här har blivit en plugg-jobb-blogg, oerhört trist. Det är tyvärr vad mina senaste veckor har bestått av, jag har inte ens hunnit träna. Det är sämst, men jag får pengar och förhoppningsvis bra betyg! Jag blir nog mer rolig sen, eller har den här bloggen någonsin varit rolig? Jag vet inte.


Det där är i alla fall jävligt kul.

Kommentarer
Postat av: Tobias

fyfan för jobb så tidigt :O

Postat av: Lina

jag fattar inte det roliga?

2009-06-01 @ 15:11:06
URL: http://pottfrilla.blogg.se/
Postat av: Lina

jag fattar inte det roliga?

2009-06-01 @ 15:11:19
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback