And this is about as social as I get now

Fasen vad trött jag är. Jag jobbade mellan 08.30-14.00, det bestod mest av disk och städning. Rätt soft ändå, städning blir så mycket roligare när man tjänar pengar på det. När jag flyttar hemifrån ska jag (om jag bor med någon annan) bestämma mig för en dag att städa, sedan en summa pengar som båda ska köpa någonting för och när städningen är klar ger man varandra det man köpte. Kan vara en glass, en godispåse eller en låda makaroner. Vad som helst. Bara så att man blir lite nyfiken och vill få det gjort!

Nä, jag är trööööött. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Lina

skön ide.

Jag vill ha en sån där fin färgglad dammis, då skulle jag dammsuga oftare.

Postat av: Tiger

Ååååååååh vilken smart idé :D Haha söt kommentar, Lin!

2009-05-19 @ 09:33:18
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback