Tisdag

Värst vad jag har känt mig tjurig nu på eftermiddagen. Jag var tvungen att säga till mamma att inte prata med mig, för att jag inte skulle börja skrika på henne. Jag stängde dessutom av mobilen, vilket jag aldrig gör. Jag orkade helt enkelt inte prata med någon. Jag åkte till gymmet istället, och försökte träna lite. Men det var rätt mycket folk idag. Det är en liten spännis som har varit där varje gång jag har varit där på senaste tiden. Han ser ut att vara runt 60, men kroppen är..tja..inte riktigt som en 60-åring. Snubben går runt i brottardräkt med u-ringning ner till naveln och har bröstmuskler som nästan är lika stora som Linda Rosings. Skillnaden är bara att Lindas inte riktigt är muskler. Well, han är lite creepy i alla fall. Han använder varje maskin minst sju gånger, seriöst.

Jag hälsade på min gamla skola idag föresten. Jag, Adam och Kalle knallade runt och försökte hitta alla lärare. Tyvärr hade inte alla tid att prata. Jag saknar dem i alla fall, jättemycket. Jag saknar inte eleverna, inte plugget. Men lärarna. De var fantastiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback