Tisdag


Foto: Lina

Idag mår jag inge vidare. Jag har haft huvudvärk heeeeela dagen, och det hjälpte inte direkt att vi var på Armémuséet och lyssnade på en guide som pratade på utan något intresse alls. Jag önskar att jag hade orkat lyssna, men huvudvärken(och mitt ointresse såklart) gjorde att jag flöt iväg på annat jämt. Typiskt mig. Jag satte mig i alla fall på spinningcykeln idag, eftersom jag inte har rört på fläsket på flera dagar. Skönt, men nu i efterhand mår jag inte så bra. Huvudvärk och illamående. Jippi.

Och ja, jag bjuder på en två år gammal bild på en Petra med potatisnäsa. Tjoho.

Kommentarer
Postat av: tigriiis

en jättefin bild!<3

2009-03-24 @ 21:55:16
Postat av: Rebecca

Superfin bild på dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback