Sönderstressad.

Jag ligger efter i skolarbete, och det är så sjukt jobbigt. Allting bara hänger framför ögonen på mig och väntar på att bli gjort. Jag kan inte slappna av, och jag kan inte heller få någonting gjort. Jag sitter och grinar för att jag har ångest över allting. Jag vill inte hålla tal inför en massa människor på engelska, och speciellt inte om en man som jag aldrig har hört talas om förut. Jag vill inte skriva en labbrapport, jag var inte ens med när de gjorde experimentet och vet inte alls vad det är jag ska skriva. Jag har ingen kreativitet kvar till grafisk-uppdraget. Samhällsprovet gick helt åt skogen idag och vi borde alla hålla en tyst minut för mina betyg.

Idag hatar jag skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback