HP-nörd.



Jag tycker om Harry Potter, jättemycket. Jag är ganska geeky egentligen, men det gör inte mig någonting. Harry Potter är underbart, och jag längtar supermycket till den nya filmen. Det firar vi med en söt bild på Linas och hennes egna lilla Harry Potter, den är cool.

Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter
Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter  Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter

Kommentarer
Postat av: malin

VEM ÄLSKAR INTE HP xD haha bästa filmerna ever ^^

Postat av: vendela

heeeeeej Petra!:) tack själv för igår, de va bäääääst! fin blogg du har! harry P äger allt! neville är coolast(tsmn me harry, ron hermoine, fred, george....)

2009-03-22 @ 19:53:57
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/
Postat av: Tiiiger

Aaaaaaw <33333 harry potter <3

2009-03-23 @ 22:49:08
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback