Håkan-fenomenet



Håkan Hellström, Sveriges lilla gulligull-kille. Typ.
Jag är inte särskilt förtjust i Håkan, trots att jag faktiskt har ett par av hans låtar på min ipod och faktiskt låter dem spela ibland. Men väldigt många älskar håkan, vilket är förståeligt eftersom han tydligen är jättebra live och hans texter är faktiskt rätt okej, melodierna också. Grejen är att han sjunger ganska kasst. Han är nog lite tondöv, eller kan i alla fall inte sjunga.

Däremot är det många av Håkans fans som vägrar erkänna att pojken faktiskt sjunger falskt. Vilken människa som helst kan höra att Håkan inte sätter tonerna rätt, det är ett faktum. Men det är hans grej, och han är duktig även om han sjunger dåligt. Håkan sjunger falskt, men det är okej. Men det är ingen idé att påstå att han sätter alla toner, för det gör han inte.

Kommentarer
Postat av: emma

Jag håller med dig! han sjunger falskt..

Postat av: Malin

nja, ibland kanske han gör det, men det passar hans låtar :) och han är en konstnär och gör allt på sitt vis, det är det jag gillar med honom :)

och texterna är to die for xD

2009-03-12 @ 22:01:14
URL: http://molgam.blogg.se/
Postat av: Malin

<3<3



svar: Hehehe, ne de e du som är söt :P

2009-03-12 @ 22:05:07
URL: http://molgam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Malin, i smell fangirl

2009-03-13 @ 20:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback