Had a bad day, don't talk to me.

Jag är riktigt besviken över kvällen. Det har ingenting att göra med mitt sällskap, eller hur melodifestivalen slutade. Utan bara på mina känslor och min attityd. Jag slutade förra inlägget med "Nu ska jag plugga en stund också, så kan jag slappna av ikväll! ". Men jag slappnade aldrig av. Det var kaos i mitt hus, alla körde med mig och jag blev bara ledsen och arg. Jag var stressad och jag hade verkligen kämpat för att allting skulle gå rätt, jag har verkligen gjort allt jag har kunnat och jag har inte tagit det lugnt många minuter idag.

Jag har gått och väntat på helg hela veckan för att äntligen kunna pusta ut och känna mig nöjd med vad jag åstadkommit. Jag har jobbat och fått pluggat att fungera hyfsat samtidigt. Men nej, idag har jag pluggat, städat, plockat undan, handlat, lagat mat, bakat och försökt vara social och trevlig. Men det fungerade inte.

Jag kunde inte njuta av kvällen på samma sätt som mina vänner gjorde. Jag förstod inte skämten på TV och jag hade liksom inte orken att skratta hela tiden, som jag ville. Imorgon ska jag inte försöka att bara ta det så lugnt som möjligt, och inte en jävel ska få köra med mig.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tgr

Det är så ibland bara Petris! Det går över, ta hand om dig nu <3 Jag har i alla fall trevligt och det var så fint av dig att fixa upp allting så bra <3 kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback