Fredag

Först och främst: Shit pommes vad det snöar! Helt stört. Vilken växling från imorse, då det bara blåste som sjutton.

Hur som helst är jag på ganska bra humör. Anledningar:

+ Jag fick MVG på Estetisk verksamhet - Foto vilket känns jättekul. 
+ Jag fick MVG på det muntliga igår trots att jag sög, vår grupp var visst grym
+ Jag och
Malin har knallat runt i stan idag, Malin är snäll. 
+ Jag träffade Tobias på bussen, det var länge sen. 
+ Busschaffisen sa hej till mig * 
+ Malin och jag åt lunch på donken, och skrattade
+ S var snygg idag
+ Det är fredag
+ Det är snart Påsklov
+ Jag träffade Elin igår



* Blir inte ni också jätteglad när det är en trevlig chaffis som kör bussen? Är det en glad och trevlig människa blir jag också glad. Är det är tjurig och tråkig människa blir jag också tjurig. Gud, vilken makt de har över mitt humör..

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken höjdar dag :D

du är oxå snäll :)

Postat av: Amanda

Sv; tack så jätte mycket :)

2009-03-27 @ 21:47:15
URL: http://iomia.blogg.se/
Postat av: Patrick

Säg någon dag då du inte tycker att S är snygg ;P

2009-03-28 @ 15:48:44
URL: http://paatricks.blogg.se/
Postat av: Mango

jag gillar också glada busschaffisar ^-^



Jag har faktiskt en liten blå bok som jag brukar skriva i varje kväll. Där i brukar jag skriva tre till fem saker som gjort mig glad under dagen :) Rätt kul faktiskt, för ibland känns det som att man hakar upp sig på mer negativa saker!



Kramis!

2009-04-04 @ 11:27:19
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback