Antikt.

Mamma kom just och satte sig i fotöljen brevid mig och slog på TVn. Antikrundan. Finns det någonting intressant med det programet? Nej, man hör ju på namnet att det är trist, Antikrundan. Helt konstiga saker visas upp och blir prissatta. Nu har de slängt in ett litet reportage om gamla vapen, där en av snubbarna kommenterade att man kunde kissa på vapnena för att det ska rosta lite snyggt. Okej?

Jag sitter i alla fall i soffan och försöker köra lite Attack your grandma, Attack your grammar alltså. Engelsk gramatik som är fett effektivt men grymt trist.



Nej, nu ska jag gå och kissa på alla mina vapen som jag förvarar i garderoben.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag gillar heller inte antikrundan.

Postat av: Malin

hahaha, kissa på du bara xD

2009-03-06 @ 23:02:43
URL: http://molgam.blogg.se/
Postat av: Lina

Meh nu lugnar vi oss med anklagelsernna här antikrundan är bäst :D



Det roligaste är när de bara "åååh här har vi ett mycket mycket fint exemplar av en barockkittel i silversmide. Jag skulle nog värdera den här till 50 000................................................

......................ooooom den hade haft en stämpel här i botten. Men nu har den ju dessvärre inte det så du kan nog få en 25 kronor för den om du har tur och hittar en entusiastisk samlare"



2009-03-09 @ 22:30:35
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback