Dags för klippning

Idag ska jag klippa mig. Jag hatar att klippa mig. Det blir alltid sjukt fult.
Jag ska alltså tillbringa en halvtimme till att kolla mig själv i spegeln idag. Det brukar jag i och för sig göra på morgonen, men det här är en helt annan grej. Åh, vad jag verkligen inte tycker om att sätta mig i frisörstolen. Jag hade gärna klippt mitt hår själv, om det inte vore för att det skulle se helt förjävligt ut i så fall.

Jag ska i alla fall bara klippa bort de slitna topparna, så så illa kan det väl inte bli.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: ellinor

svar; jag vet! lasse är underbar (: och bilden på han och mig såg inte heller riktigt klok ut på mig, det var därför jag klippte bort halva ansiktet.. haha (;



och nej att sitta hos frisören är inte kul det.

men hoppas att du blev nöjd i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback