Fotboll

Jag har överlevt ett dygn utan Bernt. Åh, min Bernt. Nej, jag hoppas verkligen att SIM-kortet kommer imorgon.

Jag kom just hem från F&S. Fy bubblan vad varmt det var där idag, jag känner mig inte sådär jättefräsch nu måste jag erkänna. Men, det är okej. Jag tränade. Nu är jag sugen på att spela fotboll. Och nu börjar fotbollen på TV. Är jag fortfarande sugen på fotboll efter middagen ska jag gå ut och kicka. Jag ska ju tydligen bli bra på fotboll innan sommaren är slut, är det bestämt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Försök klå mitt rekord på 89 kickar innan sommaren är slut! Det är en utmaning som heter duga.

HEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ PETRA!!! Vi ses om jättelänge. ha det så braaaa :D

2009-06-23 @ 23:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback