En dag som denna borde man ha fler av

Vilken fin dag jag har haft!

För det första: Jag fick reda på att jag fick MVG i engelska vilket känns så underbart skönt. Jag har aldrig haft det förut, så visst känns det konstigt. Men det känns bra, himla bra.

Efter lunch åkte jag till Gröna Lund tillsammans med Arbetsmiljögruppen(vi måste ärligt talat byta namn på den, vi låter ju verkligen helt geeky). Vi körde fem-kamp, vilket jag aldrig har gjort förut. Det var jättekul, även fast jag inte var sådär jättebra.. Efter det tog jag(och ett par till) modet till mig och åkte Insane, lite av en besvikelse om jag ska vara ärlig. Den var läskig och rolig, men alldeles för kort och dessutom fick man ont i nacken. Men jag skulle absolut kunna tänka mig att åka den igen!

Efter Gröna Lund åkte jag och Malin till Vällingby eftersom söta charmknutten som vann Eurovision skulle spela där, och jädrar vad mycket folk det var. Alla skrek och det var hur trångt som helst. Alla var lite sådär överdrivet freakiga, jag skämdes lite över dem faktiskt. Han var i alla fall jätteduktig och hans nya singel lät lika söt som hans Eurovision-bidrag.
Till middag delade jag och Malin på en Souvlaki-tallrik i Vällingby, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback