Det där med klädsel..

Börjar friskna till nu. Missade vår avslutning idag, eller egentligen är den imorgon men det var lite mys med tårta, jordgubbar, chips och film idag. Jag känner mig dock inte särskilt ledsen över det. Och inte heller särskilt ledsen över att jag missar Mando ikväll. Huvudsaken är att jag mår prima när vi åker till Göteborg på måndag.

Eftersom jag antagligen ska gå till skolan imorgon, på den officiella avslutningen, sitter jag och funderar på om man borde ha på sig något speciellt? Avslutningar har ju på något sätt fått den här lilla uppklädda känslan, i alla fall för mig. Ska ni se mig i klänning/kjol - kom på min skolavslutning. Frågan är om det blir så imorgon? Jag tycker att våran skolavslutning imorgon inte verkar bli särskilt speciell. Det tycker jag ändå att våra tidigare avslutningar har varit. Vill man då komma helt uppklädd? För ja, för mig är det otroligt uppklätt att ha klänning. Jag är inte den sortens tjej. Klänning/kjol är rätt fjolligt på mig.

Malin, har du klänning så har jag det?

Kommentarer
Postat av: Felicia :D

MAts sa att vi ska klä oss Sommarfint :D

2009-06-11 @ 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback