Sommarkrysset

Tjoho i lingonskogen! 
 
Mitt humör har varit lite pendlande idag. Kan vara för att mina matvanor har blivit så himla knas den här veckan. Jag är aldrig hungrig, så jag är liksom aldrig sugen på någonting. Jaja, jag fick i mig lite mat och åkte in till Gröna Lund för att kika på Sommarkrysset. Det var inte sådär jättefantastiskt om man säger så. Men det var helt okej. Jag, Ida och Malin åkte Insane en gång också. Den är rätt insane ändå, måste jag erkänna.


Jag och Malin i våra fina tröjor.

Kommentarer
Postat av: Patrick

Jo det är bara bra med mig! Jag hoppas att vi kan ses någon gång innan jag åker, nu är ju EM över som tur är och då har jag mer tid, fast jag jobbar på vardagarna. Men vi måste verklgien ses snart :)

Postat av: malin

svar: haha vadå :P neä?? :O vilken är det?

2009-07-05 @ 11:26:49
URL: http://molgam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback