Harry Potter













Så, filmen var verkligen jättebra. Det jag hade förväntat mig var en mörk och väldigt..sorglig film. Men den här var lite blandat kompott, och jag älskar att de faktiskt hade fått med lite av Hogwarts-feelingen igen, ni vet den där glada och kärleksfulla som har varit försvunnen de senaste filmerna. Den var väldigt rolig, och samtidigt så fick de ju såklart med allting jobbigt i filmen också. Tiger och jag höll handen under hela filmen, och tja.. vi tryckte sönder dem. Min hand är fortfarande lite svullen! Hur som helst, jag tror att den här filmen kommer vara ännu bättre andra gången man ser den.

Tack tjejer för en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: anders

en sockerbagare, han bor i staden, han bakar kakor mest hela dagen

2009-07-20 @ 02:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback