M.J

Och Petra är hemma på fastlandet igen!

Vädret har ju varit rätt kasst de senaste dagarna. Men jag tycker ändå att det är rätt mysigt när blixtarna lyser upp himlen, när åskan överröstar våra röster och när TVn helt plötsligt känner för att stänga av sig bara för att det är lite dåligt väder. Hur som helst var det ju super-duper-minnesstund för Michael Jackson på TV4. Vi såg alltihop. Vilken man han var. Jag väljer att inte tro någonting ont om honom. Jag har aldrig velat tro på det alla pratar om, och om han inte finns mer kommer det inte spela någon roll i alla fall. Vi minns honom för hans fantastiska musik och den man, som i alla fall jag tror hade goda avsikter, som han var.

Nu är jag hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback