Torsdag

Dagen började dåligt, jag försov mig. Eller ja, jag gick upp en kvart för sent, och för mig förstörs hela morgonen av det. Av någon anledning tar jag alltid mycket längre tid på mig när jag är stressad, i vanliga fall har jag inte ett piss att göra i en halvtimme. Men nä, inte imorse.

När jag kom till skolan var det dags för matteprov(efter ännu en meningslös datorkunskap-lektion) och jag mådde sjukt illa. Huvudet värkte och det kändes som om jag skulle spy rakt över mattepappret, men jag höll mig och skrev provet. Jag har faktiskt ingen aning om hur det gick. Illamåendet gick i alla fall över lagom till matteprovet var slut. Varför är det alltid så med mig? Om jag planerar att gå hem efter en lektion för att jag mår dåligt så mår jag alltid prima när lektionen är slut.

Snickarna och rörmockarna fortsätter som vanligt i mitt hus, och nu har de råkat borra hål lite fel. Så nu har vi ett hål i köket, det är jättefint.



Update: Okej, det var inget borrhål. En av snubbarna har missade föremålet han skulle hamra på, så han råkade hamra hål i vårat tak. Det är ju ännu värre.

Kommentarer
Postat av: Arandur

Riktig snygg blogg och bra bilder.

Kolla gärna in min fotoblogg. Vi kan lägga till varandra på bloglovin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback