Tisdag

Idag hade vi bra en lektion, grafisk kommunikation. Vi hade en liten föreläsning(som vi redan har haft tidigare?) och sedan fick vi jobba själva, men det blev inte så mycket jobb måste jag erkänna. Mitt illustrator totalvägrade att sammarbeta. Efter lunchen åkte jag och Malin till gymmet eftersom vi ska göra det istället för idrott den här veckan. Vi skrattade åt en massa knäppa saker och försökte oss på alla möjliga maskiner.

Innan jag åkte hem köpte jag en lite kalender, jag känner att jag behöver skriva upp vad jag planerar eftersom mitt minne börjar tryta. Inte okej.

Snart kommer Lina, så ska vi ha lite myskväll med middag och TV. Det blir nog mysigt, vi har inte setts på länge.

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: HAHAHAHAHAHAHAHA, ja skrattar så att ja gråter xD ^^

Micke stortjockis hahahhaha

Postat av: Anna

svar: inga problem min fina vän :) <3

Juste, that's what they call him ^^

2009-01-28 @ 15:16:00
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback