Lördag.

Idag har jag flängt runt i staden hela dagen. Först träffade jag Anna, vi gick omkring och kollade på lite allt möjligt. Vi hamnade på donken där vi drack lite vatten och satt och pratade, det var länge sedan vi sågs så vi hade en del att ta igen. Sedan gick vi och kollade på demostrationen som höll på vid kulturhuset och enda till kungsträdgården, de protesterade mot Israel och Gaza(?) och hela faderullan.

Sedan mötte jag upp Elin, Jenny och Mikaela och Anna drog sig hemåt. Vi tjejer gick en stund i Gallerian innan vi beslutade att vi skulle gå på Muséum istället. Vi gick till Moderna där vi kollade på konst av Max Ernst, aldrig hört om honom förut - och jag kommer antagligen inte kolla på honom något mer heller. Jag önskar att jag förstod konst, men jag gör helt enkelt inte det. Jag ser bara en dålig målning, och ibland en lite bättre variant. Men målad konst har aldrig intresserat mig, jag är mer inne på fotografisk konst i så fall. Vi satt i alla fall och diskuterade konst med en pensionär där inne på museet, innan vi knallade iväg till ett fik där de andra köpte lite av varje.

Kändisar of the day: Robyn och Robin Ericsson(idol)!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

hahahahaha nej vilken stresssdröm ;)

Får hoppas att jag får ha födelsedagsfest på Grand Hotel i verkligheten då och bjuda dig så att du får gottgöra dig ;) eller nåt.. haha XD

Postat av: Anonym

men wow såg du Robyn också!

coolt!

2009-01-11 @ 00:11:50
Postat av: Elin

VA?! Såg du Robin Ericsson också?



Cooolt! Tyckte vi hade det mysigt vi :) Den där panshisen (?) va ju lite skoj ;P



pussar på dig <3

2009-01-11 @ 20:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback