Härliga måndag..

Jag sitter kvar i skolan, funderar. Vi såg just en helt sjukt äcklig film på temat, ännu en Mel Gibson-regisserad. Precis som Passion of the Christ alltså. De är så vidriga att man mår illa, speciellt jag med mina fobier för knivar och sår. Det spruta blod överallt hela tiden och jag blev illa berörd. Tårarna tryckte på ögonlocken och jag hade helst sprungit ut därifrån, men jag satt kvar.

Nu är jag skärrad, illamående och jävligt hungrig. Men hem vill jag inte åka riktigt än, eftersom vi har en snubbe hemma som fixar vårat badrum. Det var ju jätteroligt när jag kom upp imorse, hoppade in i duschen och när jag kom ut iklädd en för liten badrock så stod han där. Trevlig överaskning. Nej jag tar nog bussen som går klockan 16.00, så kan jag sitta och halvsova hela vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Inga fler bloooody movies nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback