Fredagsmorgon.

Idag hade vi inga lektioner, så jag passar på att vara hemma. Men självklart så ska jag plugga lite också, har en del saker som jag borde göra klart. Sedan ska jag ta mig till gymmet för att träna lite. Tyvärr måste jag vänta på en leverans vi ska få till huset, så jag vet inte när jag kan komma iväg. Surt, med tanke på att jag inte vill komma till gymmet när det är mycket folk.

Nu är det dessutom bara 8 dagar kvar tills jag får äta onyttiga saker igen. Det har gått helt sjukt långsamt. Men jag har i alla fall bestämt att jag får äta godis och sånt redan den 31:a januari eftersom det är en lördag. Annars kommer det antagligen bli så att jag äter hela veckan istället, bara för att jag får. Och det vill jag undvika. Är det okej tycker ni?

Nä, nu blir det frulle!

Kommentarer
Postat av: anders

nyttighetsmånad är väl hela månaden? inga undantag nu när du är så nära! Fortsätt kämpa, hela vägen! Du klarar det.

2009-01-23 @ 16:36:46
Postat av: oliver

Det luktar fusk här!

Postat av: anders

som ovanstående kommentar, det luktar fisk!!

2009-01-28 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback