Fredagen.

Well hello.
Jag och mamma åkte till Nacka forum idag och kikade, gud vilken skillnad det är där om man jämför med hur det var innan. Men tja, som vanligt fick jag inte med så mycket hem. Jag och Lina möttes för att kolla på Lets dance, det var jättetrevligt. Blondinbella såg glad ut, och dansade helt okej. Liiite högre poäng kunde hon fått, jag tycker absolut att hon ska få stanna kvar ett par veckor till, minst.

Sedan kollade vi på Eurotrip och sedan körde Emil hem mig, med Lina i bilen såklart. Han tyckte inte att vi skulle gå själva i  mörkret, snällt tycker jag. Tråkigt att det ska behöva vara så bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Kitty!! XD

Emil är en snäll gosse!

2009-01-10 @ 01:13:07
Postat av: Tiger

Och tiger var det som kommenterade haha

Postat av: Tgr

svar: tack petris <3

2009-01-10 @ 01:24:22
Postat av: My

Sv: Jasså din lilla buse ;)

2009-01-10 @ 14:56:55
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback