Fredag.

Hóla people! Idag var det helt onödigt för mig att gå till skolan, men det visste ju inte jag. Jag satt på en mattelektion som skulle vara repetition med det var det fasen inte, jag orkade inte lyssna på för fem öre. Jag klottrade i mitt mattebok istället. Jag åkte hem direkt efter lektionen i alla fall, jag pallade inte vara kvar eftersom jag inte har någonting alls att göra i pluggväg. Jag klagar inte.

Snart ska jag åka till gymmet tillsammans med Fialotta. Det blir nog skojj, jag har inte gymmat på flera månader. Klenis.  

Kommentarer
Postat av: Malin

jaa, helt onödigt, när de hade gått 10 min kändes det som 2 timmar :@

Postat av: becca

hahah den där mattelektionen alltså! XD



och skööönt att inte ha nåt! ja har ju massor ;(

2009-01-16 @ 12:44:08
URL: http://ssmaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback