Året i bilder.

Januari


Jag började det nya året med att bli magsjuk 4-5 gånger. Jag började det sista terminen i nian och hade extrem prestationsångest. Vi åkte till Falun för sista gången, och jag fick åka dit på onsdagen eftersom jag ännu en gång blev magsjuk.

Februari

Jag hade fortfarande ångest över skolan, och umgicks sjukt mycket med Felicia. Bilden är från vår första stockholm by night fotografering. Jag gjorde mina första gymnasieval.

Mars

Det hände inte särskilt mycket den här månaden, men den sista veckan åkte vi till Teneriffa i alla fall. Felicia fyllde år och jag bjöd henne på Ben n' Jerrys.

April

En random bild på Lina tagen i April. Månaden när jag fyllde år, jag publicerade min novell och Den magiska penhållaren blev klar!

Maj

Anna, jag och Felicia tog mysiga bilder i stan, Lina och jag var på vår första P3 live och insåg till min fasa att balen närmade sig. Just det, i april fick jag en bal-dejt.

Juni

Vi hade bal på slottet, och slutade i KS. Jag grät varje dag i flera veckor, och gick på fotbollsmatcher i Kungsan. Och ja, sommarlov.

Juli

Lina och jag åkte på en underbar kryssning till Tallin, jag njöt av sommarlov och började sedan mitt första sommarjobb.

Augusti

Jag slutade jobbet, njöt av sista delen av sommaren, träffade äntligen Anders igen och började gymnasiet. Jag gick dessutom på fler P3 live och tv-inspelningar. Min kassa period startade.

September

Jag gick på Sugarplums konsert, och såg dem på Bengans. Klassen åkte till Saltis och jag lärde känna Patrick.

Oktober

Jag försökte vara modell för Patrick, och misslyckades. Jag intervjuade min favorit-lärare(fd) och reste ännu en gång utomlands, till Kreta.

November

Jag började lära mig illustrator och gick på P3 live. Jag jobbade på julmarkanden, Obama blev president och jag blev otaggad på allting som hade med skolan och mig själv att göra.

December

Jag gjorde allting som man bör när det är jul, gav upp att kolla på julkalendern, fick en ministudio i julklapp och mådde helt okej.

Ganska så händelserikt år ändå, med många byten av miljöer och humör. Men det var i alla fall 2008.

Kommentarer
Postat av: Tobias

härligt år hörru du :D

Postat av: BeeeexxxxX!

hej hurrudu, vem gick du på balen med? :O mitt minne har försämrats drastiskt (?) den senaste tiden xD

2009-01-02 @ 23:57:10
URL: http://urtvaperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback