Sjuk

Jag stannade hemma idag, jag kände att det var dags. Jag var hemma en dag förra terminen, och har inte varit det än den här terminen. Därför kände jag när jag vaknade imorse med halsont, huvudvärk och konstig känsla i magen att jag faktiskt kunde stanna hemma. Jag gick och la mig, gick upp runt 10 och kände mig ännu eländigare. Blä, säger jag bara.
Jag ska i alla fall försöka plugga lite, jag måste skriva någon form av berättelse. Men jag ska nog inte ligga och försöka pressa fram någonting, utan måste gå och vänta på att tankarna själva flyter iväg. Det kan ta lång tid, men det gör nog inte så mycket. Synd bara att snickaren är hemma.

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Jag har skrivit till dom 2 gånger, och då har det tagit nån minut bara. Däremot kostar det typ 18 kr per sms :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback