Singing bee

Den här dagen blir inte riktigt som planerat, men det blir nog bra ändå. Först ska jag ta mig in till stan för att förhoppningsvis hinna se en låt med Mando innan jag springer till tunnelbanan för att gå på Singing Bee-inspelning. Det blir antagligen segt och man får ont i ryggen, men vafan. Man kan ju sjunga med i alla fall. Dessutom har jag fina vänner med mig.

Jag ska åka in redan nu i princip, Lina och jag ska gå från gullmars till t-centralen är det tänkt. Vi hade föresten en jättemysig kväll igår, med middag och melodifestivalen. Trevlig söndag allihop.

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: aww =) tack för du är så underbart söt :D

och jag får väll vänja mej vid mycket deppighet framöver :/ å då är ja glad att du finns där, för jag vet att du ställer upp, tack <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback