Måndag.

Överallt talas det om det fantastiska vädret som har kommit till stockholm idag. Jag, däremot, vet inte om jag var sådär jättelycklig imorse när jag försökte springa till bussen men halkade och druttade i marken i snön. Jag försökte komma upp igen men lyckades bara falla ihop på ett nytt smidigt sätt. Jag kom ett par meter och föll i marken en gång till. Tror ni jag hann med bussen? Nej. Jag fick sitta och vänta på bussen med en stark sol rakt i ögonen. Inte coolt.

Kvällen har spenderats med Felicia. Vi satte på en värmande ansiktsmask, försökte lära oss att göra sotade ögon och åt lite grönsaker med dipp. Sotade ögonen gick helt åt pipsvängen, jag såg riktigt billig ut. Ansiktsmasken smakar riktigt illa, jag föreslår att ni inte smakar det. Men dippen var god.


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha, varför smakade du på ansikstmasken xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback