Hej Italien!

"Vad ska jag ha med mig?"

Frågan har dykt upp i mitt huvud en gång i minuten sedan jag vaknade imorse. Varje gång jag har gått in i mitt rum har jag plockat lite med packningen eller hämtat någonting nytt. Men nu känner jag mig ändå klar, tror jag. Jag funderar fortfarande på vad vi ska pyssla med i bilen. Men vi klarar oss nog. Jag har laddat in två filmer på MP3n. Tyvärr är det riktiga tönt-tjej-filmer. Jag tycker synd om Adam.

Jag tror faktiskt att det här blir mitt sista inlägg innan jag åker. Men jag kommer hem på tisdagnatt. Sköt om er!


HEJDÅ SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: emma

trevlig resa! :D

Postat av: Jenny

fy vad jag älskar din banner! :D

2009-02-26 @ 16:42:04
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback