Cupcake-pyssel

Idag efter skolan åkte Malin och jag hem hit, som planerat. Vi skulle baka cupcakes. Ni vet, de där helt fantastiska skapelserna som man gör med muffins. Vi hade köpt sockerpasta och förberett med lite andra ingredienser och sedan var det bara att mojsa ihop allting. Det var svårt, jävligt svårt. Och varken jag eller Malin är väl särskilt händiga med våra fingrar. Men det var roligt i alla fall, vi skrattade riktigt mycket och det var roligt att testa på.


Här har ni resultatet! Den obligatoriska smileyn, och efter många försök med både ditten och datten blev det en snögubbe också. Egentligen en med ett hjärta också, men den fick vi inte med i studion. Men ja, mina studiolampor strejkar. Det var en som fungerade en liten stund, och det är då jag hann ta den här bilden. Jag får nog lämna tillbaka dem. Sen har ni våra fina handleder, vi ritade Harry Potter-ärr på dem. Minns inte riktigt varför dock, men det var coolt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va fin header du har =)

Postat av: emma

åh tuffa! :D

jag vill äta dom!

2009-02-04 @ 22:59:02
URL: http://wopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback