Äntligen!

Vet ni vad det är för datum idag? Jo, det är första februari. Vad innebär det? En ny månad. Vad innebär en ny månad? ATT MIN NYTTIGHETSMÅNAD ÄR SLUT. Fy bubblan vad underbart, måste jag erkänna. Jag klarade det, det trodde jag faktiskt aldrig. Jag som har gått omkring och sagt att jag aldrig skulle klara av att ha ett godislöfte, så drar jag igång en nyttighetsmånad där jag inte får äta ett piss. Det är ganska coolt ändå, att jag klarade det. Det visar att jag har lite självdisciplin i alla fall.

Men en månad räckte gott och väl, för satan vad tråkigt det har varit. Menmen, idag ska jag gå och köpa en godispåse. Det känns nästan som om jag har glömt hur man gör...


Kommentarer
Postat av: Malin

fan va sköönt ;P

cupcakes here we come xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback