Tungor..

Alltså har ni tänkt på vad det är för extremt skum sak vi har i munnen? Tungor alltså. Vad är det för någonting? Det ser ut som ett djur, ungefär som en barbapappa. Vad gör vi med den? Det absolut mest uppenbara vi gör med våra tungor är ju förståss att känna olika smaker, och sedan kan nog eran fantasi själv komma fram till vad mer vi kan göra med den.

Men okej, låt mig förklara varför jag började fundera på det här:


kolla 0:30...

Alltså, den där snubben står helt chill och kollar in i kameran. Och sen kommer ett jävla monster ut ur munnen på honom. Varför är hans tunga helt stört gigantisk? Vad gör den för nytta? Och hur i helvete får den plats? Vad ÄR det där egentligen? Varför behöver vi en sån där konstig sak i munnen för?

Okej, jag kommer inte komma någon vart med det här inlägget. Jag tycker bara att tungan är en jävligt konstig kroppsdel.


Kommentarer
Postat av: Lina

men hahahaha DRA IN TUNGAN uuush.

Han behöver ingen röd matta om han blir känd, bara att rulla ut den där.

Postat av: Billiam

I bet he gets a loooot of ... candy :-)

2009-12-14 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback